خرید اینترنتی آموزش بدنسازی

این آموزش توسط بسیاری از مربیان این رشته ورزشی استفاده شده

این مجموعه برای کسانی که قصد خوش اندام شدن را دارند پیشنهاد می شود

مجموعه استثنایی آموزش بدنسازی برای علاقه مندان این رشته و کسانی که به فکر زیبایی و پرورش اندام با این رشته ورزشی هستند

خرید آموزش ایروبیک

توجه کنید: این محصول دارای گارانتی بدون قید و شرط فروشگاه با ضمانت بازگشت پول و یا تعویض میباشدپس با اطمینان خرید کنید

این محصول به صورت اورجینال از فروشگاه ارائه میشود و شماره مجوز در توضیحات درج گردیده

خرید پستی

فقط 12500 تومان! شماره مجوز: ۹۷۸۶۰۰۵۰۹۶۳۶۱

با خرید این مجموعه استثنایی همیشه تناسب اندام رویایی داشته باشید
------------------------------------------------------------------------------------------

ساخت وبلاگ | ساخت سایت

تاريخ : ۱۳٩٤/٤/۳۱ | ٢:۱۳ ‎ق.ظ | نویسنده : بدنساز

هفت راه برای عضله‌ سازی سریعتر


هیچکس دوست ندارد رشد عضلاتش کند انجام شود.حس کردن این مساله که زمان تمرین شما در باشگاه چیزی جز وقت تلف کردن نمی‌باشد مطمئنا باعث تقویت انگیزه شما نخواهد شد.می‌دانم که خیلی‌ از شما اکنون ناامید هستید.شما برای تغذیه، تمرینات و مکمل‌های خود برنامه ریزی کرده‌اید ولی‌ همچنان به رشد قابل توجهی‌ دست نیافته اید.بسیاری از افرادی که قدم در این مسیر می‌گذارند سرانجام تسلیم میشوند.

به ادامه مطالب بروید



برای دیدن ادامه مطالب اینجا کلیک کنید
تاريخ : ۱۳٩٤/٤/۱٩ | ٩:۳٩ ‎ب.ظ | نویسنده : بدنساز
 

آموزش تمرینات مربوط به سرشانه در بدنسازی (دلتوئید)

سرشانه (دلتوئید):عضلات سرشانه مهمترین عضله در اندام یک بدنساز را بازی میکند ،چرا که از تمامی زوایا قابل مشاهده هستند.
شما ممکن است بدنسازان حرفه ای با ضعف در ناحیه بازو ،زیربغل،پا و... ببینید اما بدنسازی که در ناحیه سرشانه دچار ضعف باشد هیچ شانسی برای رقابت نخواهد داشت .
باید بدانید که عضلات بازو یا زیربغل را میتوان از دید داوران به نحوی پنهان کرد اما عضلات سرشانه ضعیف را به هیچ وجه نمیتوان از دید انها دور نگاه داشت .
از مهمترین و پرطرفدارترین حرکات برای افزایش حجم این عضله ،حرکات سرشانه هالتر از پشت ،سرشانه هالتر از جلو و نشر از جانب را میتوان نام برد.

حرکات مناسب برای افزایش حجم:سرشانه هالتر از پشت ،کول هالتر ،نشر از جانب،نشر خم ،نشر از جلو با دمبل ، سرشانه هالتر از جلو
حرکات مناسب برای تفکیک عضلانی:نشر از جانب با سیم کش،نشر خم با سیم کش،کول با سیم کش

 به ادامه مطالب بروید



برای دیدن ادامه مطالب اینجا کلیک کنید
تاريخ : ۱۳٩٤/٤/۱٩ | ٩:٥٩ ‎ق.ظ | نویسنده : بدنساز
آموزش تمرینات پشت پا در بدنسازی(همسترینگ)
پشت پا:یکی از عضلاتی که امروزه بدنسازان توجه زیادی به ان میکنند و رقابت شدیدی بین ایشان برای هر چه حجیم تر و تفکیک تر ساختن ان وجود دارد ، عضله پشت پا است.
در گذشته توجه کمتری به این عضله میشد.اما با نگاهی به مسابقات جدید ،پشت پا هایی حجیم ،تفکیک شده و بسیار قابل توجه دیده میشوند.
بهترین حرکت برای افزایش حجم این عضله ، حرکت پشت پا لیفت است . اگر عضله ی پشت پای شما ضعیف است بهتر است ان را بعد از تمرین جلو ران تحت فشار قرار ندهیدو تمرینات ان را به روز دیگری و در اغاز تمرین موکول کنید.
http://img.bodybuilder.ir/images/18355481937614619394.gif

به ادامه مطالب بروید



برای دیدن ادامه مطالب اینجا کلیک کنید
تاريخ : ۱۳٩٤/٤/۱٩ | ٩:٤٠ ‎ق.ظ | نویسنده : بدنساز

چند توصیه برای ساختن حجم عضلانی در پرورش اندام

چند توصیه برای ساختن حجم عضلانی

اگر مبتدی هستید فعلاْ برای اجرای این برنامه  و به دست آوردن حجم عضلانی عجله ای نداشته باشید منظورم از مبتدی افرادی است که کمتر از ۴ تا ۶ ماه بدن سازی کار میکنند چون به بدن باید فرصت دهید تا بافتها و استخوانها با تمرین هماهنگی پیدا کنند.

به ادامه مطالب بروید



برای دیدن ادامه مطالب اینجا کلیک کنید
تاريخ : ۱۳٩٤/٤/۱٩ | ٩:۱۸ ‎ق.ظ | نویسنده : بدنساز
تمرینات ساق پا در پرورش اندام


ساق:هنگامی که نوبت به تمرینات عضله ساق میشود ، همه ی بدنسازان یا خسته اند و یا مهمانی دعوت دارند!!!

افزایش حجم عضلات ساق یکی از مشکلاتی است که بیشتر بدنسازان با ان روبرو هستند.تحمل سوزشی که پس از انجام چند تکرار در عضلات که در روز پس تمرین در عضلات وجود دارد، بسیار دشوار و دردناک است.

امروزه رقابتها به حدی فشرده و نزدیک هستند که بدنسازی با عضلات ساق ضعیف هیچ شانسی برای رقابت ندارد.

http://img.bodybuilder.ir/images/20278971969290902868.gif

به ادامه مطالب بروید



برای دیدن ادامه مطالب اینجا کلیک کنید
تاريخ : ۱۳٩٤/٤/۱٩ | ٩:۱۸ ‎ق.ظ | نویسنده : بدنساز
آموزش تمرینات جلو پا در بدنسازی
جلو پا :با رسیدن روز تمرین پا بیشتر بدنسازان به یاد شکنجه می افتند.واقعا تمرین پا بسیار مشکل است و بسیاری از بدنسازان از این تمرین گریزان هستند، فردی را در نظر بگیرید با بالاتنه ای عضلانی و حجیم ولی پایین تنه لاغر !!!! .،برای داشتن بدنی استیل و مناسب باید این عضله را بصورت جدی تمرین داد. این عضلات از مهمترین عضلات بدن به شمار میرد چون به عنوان ستون بدن عمل میکند و بسیاری از بدنسازان حرفه ای این عضله را در اولین جلسه تمرینی خود با تمام انژی به اتمام میرسانند
امروزه در رقابتهای بین المللی کسانی که در عضله ران خود دچار ضعف هستند شانسی برای رقابت نخواهند داشت.برای شرکت در مسابقات دارا بودن رانهای حجیم،تفکیک شده همراه با خط های عمیق برای هر ورزشکار لازم و ضروری است
http://img.bodybuilder.ir/images/65930488501920324747.gif

 به ادامه مطالب بروید



برای دیدن ادامه مطالب اینجا کلیک کنید
تاريخ : ۱۳٩٤/٤/۱٩ | ٩:۱۸ ‎ق.ظ | نویسنده : بدنساز

تمرینات مربوط به کول در بدنسازی

 

 کول:پیش خود بدنسازی را بدون کول و گردن قوی تجسم کنید ، گردن باریگ و اندام تنومند!!! جدا از اینکه فیگور کول چاشنی و گل سرسبد تمام مسابقات است ، بیشتر بدنسازان این فیگور را در بخش انتهایی نمایشهای خود اجرا میکنند و الحق این فیگور جلوه ای خاص به بدنساز و صحنه مسابقه می بخشد.

عضلات کول نه تنها از روبرو جلوه ای خاص به بدن ورزشکار میبخشد بلکه در انجام فیگورهای پشت نیز نقش مهمی را ایفا میکنند

 به ادامه مطالب بروید



برای دیدن ادامه مطالب اینجا کلیک کنید