آموزش تصویری بدن سازی و آب کردن شکم

عادات غذایی خود را تغییر دهید. به جای یک شیر قهوه ی بزرگ، خامه و کیک خامه دار، از شیر قهوه ی کوچک و بدون چربی و یا کیک هویج و کشمش استفاده کنید.

- هنگام فیلم دیدن، به جای چیپس از کمی آجیل یا میوه استفاده کنید.
- روغن کمی هنگام پخت غذا به آن اضافه کنید.
- از هر ماده غذایی با نام یا پسوند سرخ کرده دوری کنید. با نخوردن یک وعده سیب زمینی سرخ کرده، 500 -400 کالری ذخیره کرده اید.
- اگر کارمند هستید، از ظرف غذای کوچک استفاده کنید

ممکن است اینطور به نظر برسد که شما می‌توانید عضلات بالا و پایین شکم را جداگانه ورزش دهید. اما حقیقت این است که نمی‌توانید قسمتی از ......



امیدوارم که موجبات رضایت شما عزیزان فراهم شده باشد
/ 0 نظر / 157 بازدید