آموزش تمرینات پشت بازو در بدن سازی

بر روی میز شیب دار منفی
پشت بازو هالتر پشت گردن ( فرانسوی ):این حرکت به منظور افزایش حجم بخشهای داخلی و میانی ماهیچه سه سر بازویی مناسب است.

پشت بازو پرس سینه ای (پرس سینه دست جمع):یک حرکت پایه(مادر) که از بهترین حرکت برای افزایش حجم تمامی بخشهای عضله سه سر بازویی است. در ضمن انجام این حرکت به بخش داخلی و جلویی دلتوئید نیز فشار وارد میکند.
پارالل:یک حرکت مادر به منظور وارد آوردن فشار به عضلات پشت بازو، سینه و سرشانه است . این حرکت یکی از بهترین حرکت برای افزایش حجم عضله پکتورالیس و سه سر بازویی( پشت بازو )است.
پارالل متقابل( دیپس روی میز ):این حرکت یکی از بهترین حرکتها برای تمام بخشهای عضله سه سر بازویی است به ویژه برای بخش خارجی و کوتاه این عضله مفید است . در ضمن میتوان این حرکت را بین دو میز انجام داد به این صورت که پای خود را بر روی میز دیگری گذاشته و مطابق شکل حرکت را اجرا کرد، و در صورت توان از صفحه ای (وزنه) بر روی پاهای خود استفاده کرد.

شنا: یک حرکت مادر که برای وارد شدن فشار به عضلات سه سر بازویی، سینه و سرشانه مفید است.

پشت بازو پرس سینه ای دست بر عکس:حرکتی مفید برای وارد شدن فشار به عضلات سه سر بازویی

منبع: http://forum.bodybuilder.ir

/ 0 نظر / 145 بازدید